lauantai 26. heinäkuuta 2014

I remember every sunset

Voi millaisilla ilmoilla meitä hemmotellaan! Kaikki töiltä liiennyt vapaa-aika on vietetty tiiviisti neljän seinän ulkopuolella, nauttien tosta ihanasta kuumuudesta ja auringosta. Ja mulle itseasiassa osu mitä sopivimmin kuuden päivän vapaat töistä, enkä voisi olla tyytyväisempi! ;D Mun päivät on siis koostuneet auringosta ja kesästä nauttimisesta parhaiden ihmisten kanssa, ihanista ja ikimuistoisista  hetkistä ja tän postauksen kuvista päätellen hyvin paljolti hyvästä ruuasta.. Mutta hei, kesällä on lupa vähän herkutella! ;) Salilla ehtii laukata sitten koko pitkän ja kylmän talven, hehee. :D





















Vapaata jäljellä vielä neljä päivää ja ensi viikolle suunnitteilla vaikka mitä kivaa! Ja huomenna juhlitaan mun pientä, kun pikkuveli pääsee ripille. Mihin tää aika oikeen katoaa?? Vastahan me leikittiin yhdessä leegoilla, katottiin turtlesia ja tapeltiin jokaisesta pienestä asiasta. No, se tappelu on ehkä vähän hälventynyt ainoastaan, koska ei asuta enään saman katon alla... :D Mutta oon mä silti erittäin ylpeä Mikosta, josta on kaikesta huolimatta kasvamassa oikein asiallinen nuori mies. Noniin, ehkä mun on nyt parempi poistua pakkaamaan nenäliinoja ja valmistautumaan henkisesti siihen, kun musta jo reilusti ohi kasvanut pikkuveli konfirmoituu huomenna albassaan. On se silti aina mun pieni. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti