keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Uusia juttuja

Eilen kotiin saapuessa kynnyksellä odotti ihana yllätys. Costume-lehden tilaajalahja saapui viimeinkin! Paketista paljastui Ivana Helsingin suloinen pieni käsilaukku nimeltään Indian Summer. Ja laukun kuosi tuo kyllä täydellisesti mieleen intiaanikesän. Eli ajoitus laukun saapumiselle ei voisi kyllä olla osuvampi. Näinkin pitkälle jatkuneet lämpimät ilmat tekevät aurinkoa ja lämpöisyyttä rakastavan allekirjoittaneen erittäin onnelliseksi. As long as ulkona selviää ilman takkia ja kumisaappaita, olen enemmän kuin tyytyväinen.

 
Pari muutakin uutta juttua on löytänyt tiensä mun kotisohvalleni. Pehmoista ja lämpöistä. Ihana vaalea lepakkohihainen neule on Zarasta. Vaikka neule on melko simppeli, on se malliltaan ja väriltään täydellinen, ja helposti yhdistettävissä. Farkut ja jättikaulahuivi ja thats it. Muhkea kaulahuivi taas on Cubuksesta. Pakko myöntää, että oon aikamoinen huivihamsteri. Siksi on suoranainen ihme, etten kiikuttanut kotiin kuin tämän yhden täydellisen yksilön. Olen nimittäin varsin tietoinen siitä faktasta, että näitä pehmeitä ja isoja ihania huiveja löytyy useammassa värissä paristakin vakkariliikkeestäni. Omasta kaapista kun löytyy vasta harmaa, camel ja tämä loistavasti kaikkien värien kanssa mätsäävä vaaleanruskeahko.

Kaikkia kolmea tullaan varmasti enemmänkin näkemään in action nyt syksyn tullen. Ja miten musta tuntuu, että oon päässyt vasta alkuun syysshoppailun suhteen... (Ja lompakko kiittää!)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti