maanantai 5. tammikuuta 2015

Pakkastassut

Voi miten kaunis ilma tänään oli! Vaikkakin ulkona oli myös jäätävän kylmä. Pakkasta oli -10 astetta, mutta puhelimen sovelluksen mukaan se tuntui samalta kuin -19! Hrr. Päätettiin kuitenkin vapaapäivän kunniaksi uhmata pakkasta ja suunnattiin kupla mun vanhempien luokse, koska haluttiin mennä Mocan ja Toscan kanssa ulos. Kyllä, on ihan normaalia ajaa 10km vain viedäkseen koirat lenkille. Varsinkin lyhytkarvaiset koirat, joiden kanssa ei voi lenkkeillä tuntitolkulla pakkasessa.


Äää eii, Tosca mikä on tää ilme? Miksi näytät peuralta ajovaloissa tai vaihtoehtoisesti siltä että näit jäniksen/oravan/kissan/linnun jonka perään rynnätä?

Ahahahha Tosca näyttää tässä siltä, että halveksii mua sydämensä pohjasta! Mitäs mua siinä oikeen nostelet akka? Ilmeisesti ei ole mahdollista saada hienoa ja arvokasta kuvaa, missä molemmat, koira ja omistaja näyttäisi suunnilleen normaaleilta.


Voi ei apua, mun koirat varmaa oikeesti pitää mua ihan hulluna. Voin melkeen kuulla Mocan ajatukset; Ja taas sitä mennään... HUOH. Eii, mä en ole hullu ja yli-innokas, rakastan teitä vaan aivan suunnattoman paljon! <3

Kirpeän reippailun jälkeen oli ihana käpertyä sohvan nurkkaan kuumaan kaakaon kanssa rapsuttelemaan karvakuonoja. Mocca toivottaa rauhallista ja rentoa uutta viikkoa kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti