torstai 15. toukokuuta 2014

New DKNY Bag ♥

 
Saanko esitellä mun asustevalikoiman uusimman ja ihanimman tulokkaan! Olen etsinyt jo hetken aikaa itselleni uutta peruskäsilaukkua arkeen ja juhlaan. Vanhat laukut ovat kärsineet koulukirjojen painosta ja ovat muutenkin epäkäytännöllisen isoja. Etsinnässä oli siis sopivan kokoinen, kaiken tarpeellisen sisäänsä vetävä laukku, joka olisi pikkasen laadukkaampi kuin kympillä alennusmyynnistä haalittu muoviveska. Sellainen löytyikin oikeastaan puolivahingossa, kun shoppailureissulla menin tutkiskelemaan Stockan laukkuvalikoimaa.


En yleensä ikinä tee isoja ostoksia hetken mielijohteesta. Tämän laukun kohdalla kuitenkin on kyse juuri sellaisesta. En todellakaan ollut edes menossa laukkuostoksille kyseisenä päivänä, mutta kotiin palasi onnellinen tyttö uusi laukku kainalossa. Tikattu, ihanan pehmoista nappanahkaa oleva laukku hipoo täydellisyyttä. Se on juuri kaikkea sitä mitä laukulta haen. Laadukas, sopivan kokoinen, täydellisillä hihnoilla. Ja lisäksi sen on yksinkertaisesti kaunis mun silmään. Ja muistinko mainita että se on ihanan pehmeä?





Olen rakastunut! Kuinka onnelliseksi voikaan uusi esine pienen ihmisen tehdä. Ihan hävettää miten materia oikeasti voi vaikuttaa näin paljon mielialaan. Joka tapauksessa, laukkurakkaus on syttynyt eikä meitä enää mikää voi erottaa! Siunaantukoon meille vielä monia yhteisiä vuosia ja laukulle pitkää käyttöikää! <3


Loppuun vielä pieni sneak peek samalla shoppailukerralla ylppäripäivää varten hankituista jutuista. Jotenkin hirveen absurdi ajatus, että jo parin viikon päästä pitäis toi valkolakki päähän painaa... Tavallaan tyhmää ajatella näin, mutta kolme vuottahan mä perjaatteessa olen tähän tähdännyt. Erittäin hassu tunne. Vaikka en yhtään osaa sisäistää sitä, että lakkiaiset ovat kahden viikon päästä, odotan päivää innolla. Siitä tulee aivan varmasti ikimuistoinen! Tietty elämänvaihe ja ihmiset jäävät, ja uutta tulee taas tilalle. Mun mielestä se ei ole niinkään haikeaa, vaan jännittävää ja vapauttavaa. Jopa henkisesti puhdistavaa.


Mä rakastan kaikkia suuria juhlia, kuten rippijuhlia, häitä ja ylioppilasjuhlia. Ihanaa päästä tapaamaan ja jututtamaan kaikkia tuttuja ja sukulaisia, joista osaa on nähty liian kauan sitten viimeksi. Hurjasti onnea kaikille muillekin tämän kesän ylioppilaille! Nauttikaa teidän päivästä, olette sen ansainneet!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti