perjantai 29. heinäkuuta 2016

Yökylässä

Ajattelin kuvailla teille vähän mun pakkailuja, sillä olen nyt lähdössä yökylään mummin siirtolapuutarhamökille. Mökille lähdettäessä tärkeintä on ehdottomasti pakata mukaan rennot ja mukavat vaatteet, jotka ei purista tai ahdista mistään, sillä mökille on tarkoitus lähteä juurikin olemaan. Mulla on tällä kertaa mustat shortsit ja harmaa perus T-paita. Lisäksi mukana on vähän pidemmät housut sekä rento huppari, niin ei viilenevä kesäilta pääse yllättämään. Hattu on myös hyvä varata matkaan, varsinkin jos on luvattu kovasti auringonpaistetta, niin hellehattu takaa edes kasvoille hiukan varjoa.

Tottakai myös lukemisto täytyy olla kohdallaan! Mulla on nyt matkassa tuo Jojo Moyesin Jos olisit tässä, sekä uusin Cosmo. Jos on helposti tylsistyvää sorttia, niin on varmasti hyvä ottaa kaikenlaista tekemistä mökille mukaan. Mulle riittää varsin hyvin hyvä kirja, joka takaa jo ihanat hetket riippumatossa köllötellen ja samalla lueskellen. Toki mulla on myös mummi ja äijä seurana, joten juttua riittää varmasti iltamyöhään saakka.

Ja koska kyseessä on nimenomaan yökyläily, ei saa unohtaa hammasharjaa ja muita välttämättömyyksiä. Pakkasin tuonne VS -pussukkaan kaiken pienen tarpeellisen, muunmuassa nassunpesuaineet. Sitten mukana on myös yökkäri, joka koostuu kukkashortseista ja maailman mukavimmasta äidin vanhasta oversize Mikkipaidasta. <3 Yksi tärkeä asia jäi näistä kuvista pois, nimittäin villasukat. Vaikka olisi miten lämmin kesäpäivä, niin tunnelmaan kuuluu mökin puulattioilla sipsuttelu lämpöiset villasukat jalassa. Ja taas illan viiletessä ne ovat kyllä ehdoton pelastus.

Nyt kangaskassi olalle ja mökille! Ihanaa kesäviikonloppua tyypit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti