sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

Happy to be twenty

Hei vain ihanaiset! Tein ihmeellisen äkkikatoamisen pääsiäisen jälkeen. Sanotaanko vaikka näin, että arki iski. :D Suoraan ja päin näköä. Mulla oli paljon töitä, kahdet synttärit järjestettävänä (Teemu toki apunani) ja kaiken tämän lisäksi iski vielä joku ihme flunssakin päälle! Siinä sitten viikko hujahti hetkessä. Nyt on synttärit juhlittu, ja äkkimuututtu teinistä vanhaksi kävyksi. No ei. Mutta silti, en tiedä miksi väli 19-vuotiaasta 20-vuotiaaseen tuntuu kuin kuilulta. Nyt yhtäkkiä olen muka 20. Yleensä kliseisesti vuosia täyttäessä kysytään, että miltä nyt tuntuu. Eihän se yleensä tunnu mitenkään "erilaiselta", kuin sinä edellisenä päivänä minä et vielä ollut vuotta vanhempi. Mutta tällä kertaa musta oikeesti tuntuu jotenkin hassusti erilaiselta. En oikeasti yhtään tiedä mikä siinä on, mutta omasta mielestäni tuntuu hyvältä olla 20-vuotias. Se tuntuu jotenkin omalta. Nyt olen 20, ja tähän ikään voisinkin sitten jäädä ihan hyvin muutamaksi vuodeksi.

Mulla on teille vielä viimeinen osa Yariksen matkassa kuvia odottelemassa julkaisemista. Myös synttäritarjoiluista on kuvamateriaalia... Ja itseasiassa kotikuviakin löytyisi! Saa vaan nähdä, milloin löydän aikaa tulla taas rupattelemaan teille, sillä jälleen on aika kiireinen kuuden päivän työviikko edessä täällä päässä.



Tässä pari kuvaa väsyneestä, mutta onnellisesta juhlijasta. Mulla oli sama mekko molemmilla synttäreillä, toisilla hiukset kiharrettuna ja toisilla suorana. Esittelin saman mekon teille muuten tässä postauksessa. Tuunailin sitä vähän, ja kävin lyhennyttämässä hihoja mamalla. Toimii musta paljon paremmin näillä puolipitkillä hihoilla. Juhlissa tarjoilut meni kaupaksi, sain ihania lahjoja... Eli onnellinen 20-vuotias täällä kirjoittelee, ja tälläisen viikonlopun jälkeen onkin hyvä sitten palailla kiireiseen arkeen, hehheh. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti