maanantai 6. lokakuuta 2014

A Perfect Weekend

Tämän viikonlopun jälkeen voin onnellisena todeta, että mulla on maailman parhaat ystävät. Sain tavata kaikkia mulle tärkeitä ihmisiä enemmän kuin laki sallii, ja oon siitä äärimmäisen iloinen. Perjantaina vietettiin tyttöjeniltaa leffan ja hyvän ruuan merkeissä mun rakkaiden serkkujen kanssa. Lauantaina oli luvassa Disney-maraton mun ja Teemun yhteisten ystävien kanssa, unohtamatta taaskaan mahtavaa ruokaa. Ja sunnuntaina käytiin aamulla sienessä äidin kanssa ja illalla mun ihanat koulukaverit tuli meille juoruilemaan, pelailemaan ja sekoilemaan tyttöjenillan merkeissä. Voiko täydellisempää viikonloppua toivoa? Täydellistä nollaamista parhaassa seurassa!

Mulla on ollut niin hauskaa, ettei kamerakaan ole pysynyt menossa mukana. Kuvia siis tältä aamulta, viime viikon metsäretkeltä ja eilisen sienireissulta.








Tämmöisiä syksyisiä ja rentoutuneita fiiliksiä siis täällä päässä. Toivottavasti myös teillä oli rentouttava viikonloppu, jonka jälkeen on helppo ponnistaa alkavaan viikkoon! :) Mulla ainakin on edessä pari luultavasti melko rankkaa työpäivää, joten taitaa löysäily ja vapaa-aika jäädä taas hetkellisesti vähän vähemmälle. Eipä siis muuta kuin heissan vaan, näkyillään taas joku päivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti